روانشناسی

اجتماعی، سیاسی، مذهبی

روانشناسی

اجتماعی، سیاسی، مذهبی

آقای هاشمی سریعا توبه و از ولایت امر و ملت بزرگ ایران عذرخواهی کنید


                                                                   بسم الله الرحمن الرحیم


افسران -



سلام علیکم؛

کل آراء ماخوذه: 36,704,156 رای.
رای آقای روحانی: 18,613,329 رای.
نصف آراء کل: 18,352,078 رای.
تفاوت رای اقای روحانی بار نصف آراء: 261,251 رای.
نتیجه: آقای روحانی تنها کمتر از 270 هزار رای تا دور دوم فاصله داشت...

#حال پرسش اینجاست طبق ادعای فتنه گران  و شخص آقای هاشمی رفسنجانی،نظامی که سال 88 تقلب 11 میلیونی!! کرده و در این انتخابات هم آقای هاشمی رفسنجانی رارد صلاحیت نموده،آیا نمی توانست فقط همین تعداد ناقابل  رای را جابجا کندتا انتخابات به دور دوم کشیده شود!؟

#پیروزی ناپلئونی و میلیمتری آقای روحانی و جناح خود معتدل خوان!،حقانیت نظامی را اثبات می کند که آزادترین انتخابات دنیا رابرگزار کرد و مردم سالاری دینی را در عمل نشان داد،حقانیتی که مظلومانه صدایش در میان هلهله های این روزها از سوی مدعیان "تقلب" در انتخابات 88 شنیده نمیشود. کجاست انصاف...؟

#جناب آقای هاشمی رفسنجانی این انتخابات علاوه بر حماسه بزرگ سیاسی ملت یک برکت بزرگ دیگر هم داشت و آن اینکه مردم و جوانان استاندارد دوگانه و سیاست یک بام و دو هوای شما را بسیار خوب شناخته  و اعتماد بخشی از ساده لوحان و فریب خوردگان شما به نظام و رهبری جلب شد...چطور اگر نامزد شما با بیش از 11 میلیون رای اختلاف ببازد نظام متقلب است و اگر نامزد شما با رای ناچیزی پیروز شود دمکراتیک ترین انتخابات دنیا را برگزار کرده!!!؟؟؟جمع نقیضین محال است آقای هاشمی!

#جناب آقای هاشمی! بعنوان بخشی از ملت ایران از شما میخواهیم مسؤلانه و تکلیف گرایانه از اتهام  تقلب 4 سال پیش خود به نظام اسلامی که به تعبیر رهبر بزرگوار انقلاب ظلم بزرگی در حق نظام اسلامی بود در پیشگاه امام راحل،شهدا،ولایت امر و ملت صبور،آگاه و بزرگ ایران عذرخواهی کرده و توبه نمایید،تا انشاءالله لذت حماسه بزرگ سیاسی تکمیل شود.

#از رهبر والامقام و دلشکسته مان که در عین اقتدار و استحکام مانند جد بزرگوارشان امیرالمؤمنین صبورانه و مظلومانه چونان خار در چشم و استخوان در گلو زمینه ساز ظهور منجی بشریتند با تمام وجود سپاسگزاری کرده و بابت قصور و تقصیرمان عذر میطلبیم.سایه هدایت شما بر مسلمین جهان مستدام.
والسلام

محفل منتظران ظهور


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد