روانشناسی

اجتماعی، سیاسی، مذهبی

روانشناسی

اجتماعی، سیاسی، مذهبی

بِاَی ذَنب قُتِلَت

به کدامین گناه...؟

بسم الله الرحمن الرحیم


یا امیر المومنین خالی است جای شما در میان امتی که نه خلخال از پای یک زن یهودی بلکه جان کودکان معصوم و بی دفاعشان را میگیرند و با بی تفاوتی و سکوت عبور می کنند از آنچه می توانند برای فلسطین این سرزمین دردها و رنج های بی پایان ، به انجام برسانند.





بی تو ای صاحب زمان ، بی قرارم هر زمان !

از غم هجر تو من دلخسته ام     

همچو مرغی بال و پر بشکسته ام

کی شود آیی نظاره بر دل اندازی تو یارا ؟

بر دل خسته که دم سازی تو یارا

ده مدال دیده بانی ز عنایت

به من و از مهر و عشق بازی خدا را

:razz: یابن الحسن آقا بیا،  یابن الحسن آقا بیا :razz:
:razz: یابن الحسن آقا بیا،  یابن الحسن آقا بیا :razz:


ای تو شور عشق من ، روشنی انجمن

بی تو در دام بلا افتاده ام

بر تو یارا جان و دل را باخته ام

از فراق تو شده حال من خسته پریشان

کی میایی منجی و سلطان امکان ؟

عقده ها را وا کنی با یک نگه ، ای نور یزدان

بین چه کرده با دل من سوز هجران

:razz: یابن الحسن آقا بیا،  یابن الحسن آقا بیا :razz:

:razz: یا بن الحسن آقا بیا  :razz:
:razz: یا بن الحسن آقا بیا  :razz:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد